click to enable zoom
Loading Maps
We didn't find any results
Otvor mapu
Zobrazenie Mapa Satelit Hybrid Terén Moja poloha Celá obrazovka Pred. Ďal.
Pokročilé vyhľadávanie

0€ to 5 000 000€

We found 0 results. Do you want to load the results now ?
Pokročilé vyhľadávanie

0€ to 5 000 000€

we found 0 results

Your search results

OBHLIADKA NEHNUTEĽNOSTI

Publikované od admin on 23. marec 2015
| 0

V predchádzajúcom článku sme si priblížili, prečo je dôležitý realitný marketing a na čo slúži. V skratke si zopakujme, čo je cieľom realitného marketingu. Okrem toho, aby nehnuteľnosť zviditeľnil a priblížil trhu, jeho hlavnou úlohou je osloviť cieľovú skupinu záujemcov a prilákať ju na osobnú obhliadku nehnuteľnosti.

Pokiaľ je realitný marketing prevedený správne, záujemca disponuje všetkými dôležitými informáciami ešte pred obhliadkou a v ideálnom prípade je samotná obhliadka už len akousi formálnou záležitosťou, kedy sa záujemca definitívne utvrdí v nákupnom rozhodnutí. Kvalita realitného makléra nespočíva v množstve obhliadok, práve naopak. Čím lepší realitný maklér, tým menej obhliadok. Kvalitne spracovanou prezentáciou maklér eliminuje realitných turistov a na obhliadku sa dostávajú len skutoční záujemcovia. Zníženie počtu nezmyselných obhliadok dobrou prezentáciou šetrí množstvo času všetkým zúčastneným stranám. Dobrý maklér, ktorý dbá na kvalitnú prípravu by mal nehnuteľnosť predať maximálne na piatej obhliadke. Ten, ktorý potrebu realitného marketingu podcení, môže absolvovať aj niekoľko desiatok obhliadok, no bezúspešne. To sú hodiny a hodiny premrhané zbytočnými otázkami, ktorým sa dalo predísť svedomito spracovaným inzerátom a kvalitnou fotogalériou, zobrazujúcou skutkový stav ponúkanej nehnuteľnosti. Úlohou šikovného realitného makléra je viesť celú obhliadku od začiatku až do konca vo vecnom a pozitívnom duchu. Do veľkej miery úspech obhliadky závisí na predajných argumentoch, v ktorých by mal maklér vyzdvihnúť pozitívne vlastnosti nehnuteľnosti a zároveň vedieť reagovať na tie negatívne. Určite maklér nesmie záujemcu klamať, alebo zavádzať. Je dobré, keď sa obhliadky zúčastní aj majiteľ nehnuteľnosti, pretože maklér nepozná odpovede na všetky otázky, ako napríklad akí sú susedia, prípadne či je v noci v okolí hluk a podobne. Zároveň prítomnosť majiteľa pôsobí na záujemcu upokojujúco a dôveryhodne. Pokiaľ záujemcu obhliadka ponúkanej nehnuteľnosti a predajné argumenty makléra presvedčia a rozhodne sa ju kúpiť, prichádza na rad najdôležitejší, a to právny servis o ktorom si povieme nabudúce.